вторник, 21 августа 2018 г.


На сьогоднішній день замовники та учасники часто перебувають у ситуації, коли в результаті проведення тендеру та при підготовці учасником цінової пропозиції була розрахована заробітна плата в одному розмірі, проте під час виконання договору про закупівлю заробітна плата збільшується Мінрегіоном.
Так, орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати щороку встановлюється Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та в наслідок ринкової інфляції збільшується, підрядник за рахунок такого збільшення також бажає підвищити кошторисну вартість заробітної плати працівників, не лише для збільшення прибутку, але й для покриття витрат на трудовитрати, адже невиконані роботи відповідно до календарного графіку робіт, що розрахований на певний період часу та витрати, які учасник понесе за цей період розраховані на один рік, а з перенесенням терміну виконання на наступний, ці витрати зростуть, а так як роботи виконати необхідно в повному обсязі, виникають додаткові витрати на оплату праці робітників, що в свою чергу призводить до збільшення вартості договору в цілому, яку однак замовник не може збільшити через обмеження встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). А саме відповідно до статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частиною 4 статті 36 Закону. Однак проаналізувавши положення ч. 4 цієї статті, робимо висновок, що жодна з можливих підстав для внесення змін до істотних умов договору, що передбачена Законом, не дозволяє внести зміни до договору про закупівлю в частині збільшення орієнтовного розміру кошторисної заробітної плати.
Як же покриваються додаткові витрати, пов’язані зі зміною вартості трудових ресурсів на стадії виконання договорів підряду – читайте у наступних випусках журналу «Радник в сфері державних закупівель».

Комментариев нет:

Отправить комментарий