вторник, 25 июля 2017 г.

#Порада_від_Радника
Наразі мають місце випадки, коли до замовників, після опублікування рішення про визначення переможця, звертаються представники прокуратури і пропонують, наводячи свої аргументи, відмінити вже прийняте рішення про визначення учасника переможцем. В зв'язку з цим, постає питання щодо правомочності таких дій органів прокуратури.
У випадку отримання такого звернення, рекомендуємо тендерному комітету уважно переглянути статтю 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в якій визначено засади державного регулювання та контролю у сфері закупівель. З положень статті 7 Закону випливає, що органи прокуратури не включені до переліку державних органів уповноважених на здійснення контролю у сфері закупівель. Згідно зі статтею 121 Конституції України, прокуратура становить єдину систему, на яку  покладено  функцію  представництва інтересів держави в  суді  у випадках, передбачених законом. Відповідно до частини 3 статті 23 Закону України «Про прокуратуру», прокурор здійснює представництво  законних інтересів держави в суді. Тобто, представництво інтересів держави, за наявності підстав, здійснюється прокуратурою виключно в судовому порядку.
Крім того звертаємо увагу на те, що виключний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції Переможця визначено в статті 30 Закону і, ця стаття не містить такої підстави для скасування тендерним комітетом замовника власного рішення про визначення переможця торгів, як звернення, лист або інший акт реагування органів прокуратури.
З цього питання, рекомендуємо також ознайомитись зі справою № 922/1458/17 від 22.05.2017, яку розглядав Господарський суд Харківської області. Детальніше про цю справу Ви також зможете дізнатись у серпневому випуску журналу у новій рубриці: Судова практика.
#радник #тендер #prozorro #закупівлі #торги #навчання #публічні_закупівлі

Комментариев нет:

Отправить комментарий