вторник, 24 апреля 2018 г.



#Поради_від_Радника
В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження, тобто внести зміни в тендерну документацію, відмінити процедуру закупівлі та інш.? І куди саме технічно розмістити на майданчику виконану замовником вимогу Колегії АМКУ?
Законом не встановлено строку для виконання рішення Колегії АМКУ по скарзі, що стосується порушень в сфері публічних закупівель. Вбачається, що законодавець вирішення цього питання поклав на плечі замовника, оскільки проведення процедури направлено на задоволення його потреби і для прискорення її проведення саме він зацікавлений в найшвидшому виконанні рішення Колегії АМКУ.
Розміщення в системі ProZorro відбувається в залежності від того на що направлена скарга. Так, наприклад, якщо скарга була направлена на внесення змін до тендерної документації, то замовник вносить відповідні зміни до тендерної документації в порядку визначеному ч. 2 ст. 23 Закону про публічні закупівлі та розміщує нову редакцію тендерної документації та зміни до неї в розділі «Тендерна документація», при цьому попередня редакція тендерної документації перекреслюється, та автоматично спрямовується в історію змін цього розділу. У випадку, якщо скарга стосувалася питань відхилення тендерних пропозицій та визнання переможця, то замовник вчиняє дії відповідно до рішення Колегії АМКУ та розміщує відповідне рішення (протокол) на майданчику. Крім того про виконання рішення Колегії АМКУ повинно бути підтверджено в ProZorro в розділі «Скарги до процедури» шляхом зміни статусу на «Виконано Замовником».

Комментариев нет:

Отправить комментарий