понедельник, 26 февраля 2018 г.

#Поради_від_Радника
Чи потрібно замовникові зберігати документи тендерної пропозиції учасника (ів), які були завантажені ним (ними) на веб-портал prozorro.gov.ua?
Згідно вимог ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет/уповноважена особа забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом. Але зберіганню, як правило, підлягають оригінали документів. Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тобто документи у складі тендерної пропозиції створює учасник закупівлі, сканує їх та завантажує до системи. Відповідно оригінали паперових документів тендерної пропозиції зберігає учасник. Щодо завантажених в систему скан-копій, то згідно ч. 3 ст. 12 Закону електронна система закупівель повинна забезпечити збереження та належний захист усієї інформації щодо проведення процедур закупівель, можливість доступу до цієї інформації замовників, учасників, контролюючих органів, органу оскарження, уповноваженого органу та інших осіб відповідно до положень цього Закону і відповідати вимогам щодо наявності, зокрема системи збереження даних, що здійснює зберігання протягом не менш як 10 років усіх документів, що надійшли від замовників, учасників, органу оскарження та були створені під час оцінки тендерних пропозицій, та забезпечує автоматичне резервування і відновлення даних. Отже, за Законом документи тендерної пропозиції скануються учасником і завантажуються в електронному вигляді через електронну систему закупівель та повинні зберігатись в ній протягом не менш як 10 років. Відповідальність за роботу системи ProZorro несе адміністратор системи  – ДП «ПРОЗОРРО» (правонаступник ДП «Зовнішторгвидав» (наказ МЕРТУ від 18.03.2016 № 473)). Таким чином, тендерний документ/уповноважена особа не зобов’язаний (а) роздруковувати тендерні пропозиції учасників, які ті подають для участі у торгах.
Детальніше з питанням зберігання документів у публічних закупівелях можна ознайомитись у журналі № 9 (60) за вересень 2016 на стор. 16-23 та у журналі № 6 (69) за червень 2017 на стор. 10-16.

1 комментарий:

  1. Сьогодні я такий щасливий, бо Бог зробив це для мене, переживши важкі часи з іншими позикодавцями, і нічого не виходить, я збирався втратити віру і надію, але все одно маю бути стійким і переслідувати те, що шукаю. Я щасливий сьогодні, бо Бог скерував мене до найкращої Позикової компанії, і я ні про що не пошкодував, зв’язавшись з ними, і моє сердечне бажання було задоволено, і мені дали вказану суму, про яку я просив (300 000,00 дол. США), гроші були сплачені мій рахунок після двох тижнів розмови з компанією, і вони не напружували мене і не боліли при отриманні цієї позики від них, інші члени моєї родини та друзі, яких я їм направляв, теж отримали свою позику, я б тебе дуже любив зв’язатися з 247officedept@gmail.com / whatsapp 1-989-394-3740. . і швидко отримайте свою позику, і це безпечно і швидко, ви, у кого є втрачена надія, віра і все, що у вас є, лише в ім’я отримання позики, і нічого не виходить, бріться об заклад, якщо ви спробуєте цього чоловіка на ім’я Бенджамін, ви ніколи не пошкодуйте про що-небудь, і ваш запит на позику буде схвалено, і він буде виплачений безпосередньо на ваш банківський рахунок, тож поспішайте зараз і зв’яжіться зі швидкою реакцією на WhatsApp + 1-989-394-3740. попросіть будь-який тип Позики, і вона буде Вам надана. я бажаю вам краще

    ОтветитьУдалить