Підсумки навчання 18-19 серпня м. Львові на тему «Публічні закупівлі України – 2016, проведення закупівель в системі ProZorro»
18– 19 серпня 2016 року редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» провела чергове навчання у місті Львові на тему «Публічні закупівлі України – 2016, проведення закупівель в системі ProZorro».
Експерти редакції продовжують навчати учасників та замовників проводити процедури закупівель та брати участь в них відповідно до Закону про публічні закупівлі. В процесі навчання акцентується увага не лише на самих процедурах, а й також на нюансах, які мають місце при проведенні закупівель.
Першою тематикою заходу були допорогові електронні закупівлі. Не дивлячись на те, що на сьогодні даний вид закупівель є досить обговорюваним та у вільному доступі знаходиться безліч допоміжної інформації стосовно функціонування допорогової електронної системи закупівель як для замовників, так і для учасників, проте на практиці виникає досить багато запитань. Тому, наші лектори висвітлюють дану тематику, демонструючи весь механізм проведення допорогових закупівель на прикладі електронного майданчика «SmartTender.biz».
Майданчик «SmartTender.biz» один із перших отримав 4 рівні попередньої акредитації наказ № 570 від 31 березня 2016 року.
Майданчик «SmartTender.biz»:
Забезпечує відкритість і прозорість процедури без необхідності присутності на торгах;
Ви розширюєте і зможете розвивати свій бізнес не виходячи з офісу;
Завдяки безкоштовній розсилці Ви будете завжди в курсі торгів;
Найкращі умови роботи: зручний, зрозумілий і доступний інтерфейс;
Надає: чесну конкуренцію; вихід на замовників з інших регіонів; можливість брати участь в торгах з будь-якої точки світу, не виходячи зі свого офісу.
У ході навчання детально було розглянуто та проаналізовано:
особливості проведення допорогових закупівель;
основні нововведення Закону «Про публічні закупівлі»;
провадження діяльності тендерним комітетом або уповноваженою особою;
особливості участі та проведення торгів за Законом про публічні закупівлі (відкриті торги, відкриті торги з публікацією на англійській мові та переговорна процедура);
особливості підготовки документів та встановлення вимог за статтею 16 і 17 Закону.
Після виступів лекторів відбулось живе обговорення в інтерактивному режимі всіх питань слухачів навчання. З найактуальніших можна виділити наступні:
1. Продовження дії договору по закупівлі
Якщо договір укладено по закупівлі, а саме допорогову, в такому випадку пролонгація такого договору відбувається відповідно до порядку зазначеного в договорі та Цивільного та Господарського кодексів України.
Якщо договір укладено по закупівлям, очікувана вартість яких перевищує межі статті 2 Закону про публічні закупівлі, в такому разі істотні умови договору змінюються відповідно до частини 4 статті 36 Закону про публічні закупівлі. Строк дії договору відповідно до частини 3 статті 180 Господарського кодексу України є істотною умовою.
Враховуючи вищезазначене, строк дії договору по надпороговим закупівлям змінюється лише відповідно до:
- пункту 4 частини 4 статті 36 Закону - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
- пункту 8 частини 4 статті 36 Закону - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Частина 5 статті 36 Закону встановлює, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
2. Чи вимагати витяг з ЄДР?
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону про публічні закупівлі замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для отримання підтвердження замовником відповідності тендерної пропозиції пункту 8 частини 1 статті 17 Закону, замовник переглядає інформацію у відкритому Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) за посиланням - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ .
Тобто, на перевірку відповідності тендерної пропозиції вимогам статті 17 Закону про публічні закупівлі замовник не вимагає інформацію з даного реєстру ні від учасника ні від переможця, а переглядає її самостійно.
Але, відповідно до частини 3 статті 22 Закону про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тому замовник може встановити вимогу стосовно надання витягу з ЄДР в складі тендерної пропозиції учасником, але не на виконання норм статті 17 Закону.
3. Стосовно можливості участі нерезидентів
Для початку потрібно знайти нерезидента в довіднику - http://opendata.org.ua Після цього підтвердити їх акредитацію. Якщо в довіднику нерезидент не зареєстрований, надсилаємо запит нерезиденту про надання інформації про реєстрацію і просимо координатора Prozorro додати реєстрацію в загальний довідник.
Нерезидент не може надати інформацію по українському законодавству, а оскільки іноземні і вітчизняні учасники беруть участь на рівних засадах, то замовник має прописувати у ТД однакові вимоги як до резидента, так і для нерезидента. При цьому нерезиденти подаватимуть відповідну інформацію згідно з законодавством країни їх реєстрації. Якщо така інформація тим законодавством не передбачена, нерезиденту доцільно подавати відповідне пояснення, що такий документ або така інформація не передбачена його законодавством. Тому, замовникам для зручності і розуміння підстав наявності/відсутності конкретних документів слід передбачити у ТД таку можливість (лист-пояснення).
Також, необхідно враховувати специфіку документів, які замовники вимагають на підтвердження відповідності пропозиції вимогам документації. Наприклад, довідка щодо відсутності (наявності) судимості від Національної поліції України (МВС) надається також і нерезидентам, але містить вона інформацію лише стосовно злочинів на території України. Враховуючи, це радимо замовникам вимагати відповідну довідку від країни-нерезидента та від українського державного органу.
Детальніше у випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 1 (52) за січень 2016 року на стор. 28-33 (Стаття додається додатково у вкладенні).
4. Стосовно питання оплати особам, що здійснюють діяльність у сфері закупівель
Відповідно до пункту 3.7 Наказу Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 оплата праці уповноваженої особи (осіб) здійснюється на підставі законів та інших нормативно-правових актів України, генеральної, галузевих, регіональних угод, колективних договорів. Розмір заробітної плати уповноваженої особи (осіб) визначається у трудовому договорі (контракті) відповідно до вимог законодавства.
Щодо оплати праці інших осіб, що проводять діяльність у сфері закупівель (члени тендерного комітету, уповноважена особа з числа співробітників замовника) чинне законодавство у сфері закупівель не містить нормативно закріпленого механізму здійснення відповідної оплати. В разі якщо замовник бажає встановити оплату праці даним особам, він керується нормами трудового законодавства та внутрішньої політики.
5. Методика оцінки
Відповідно до частини 1 статті 28 Закону про публічні закупівлі критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Отже, методика оцінки при закупівлі товарів для яких існує постійно діючий ринок - 100 % ціна (наприклад – паливо).
Методика оцінки при закупівлі яка має складний або спеціалізований характер ( наприклад – розробка проекту) складається з ціни (не менше 70 % ) та нецінових критеріїв. Детальніше стосовно застосування нецінових критерій у випуску журналу № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 16–21 (Стаття додатково надається у вкладенні).
З прикладом оформлення методики оцінки Ви маєте змогу ознайомитись скориставшись доступом до розділу «Практичні матеріали».
6. Як укладати прямі договори на допорогові суми?
Відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 2 Закону про публічні закупівлі у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищезазначене, замовник має право або проводити допорогову електрону закупівлю або укладати прямий договір, та в разі, якщо сума договору дорівнює або перевищує 50 000 грн та до відповідних меж Закону, оприлюднювати звіт про укладені договори через електронний майданчик у систему ProZorro. Але якщо замовник не має відомчого наказу закуповувати все через електронну систему.
Як відбуватиметься відбір контрагента для укладення прямого договору на допорогові суми в Законі про публічні закупівлі чіткого механізму не встановлено.
7. Що робити, якщо не відбулась допорогова електронна закупівля?
Якщо замовник проводив допорогову електронну закупівлю та вона не відбулась є декілька варіантів подальших дій.
Перший варіант: замовник укладає на відповідну потребу прямий договір, та у разі якщо сума договору дорівнює або перевищує 50 000 грн та до відповідних меж Закону про публічні закупівлі оприлюднює звіт про укладені договори.
Другий варіант: замовник проводить допорогову електронну закупівлю повторно.
Детальніше з алгоритмом проведення допорогових електронних закупівель Ви можете ознайомитись у випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 6 (57) за червень 2016 року на стор. 23–27.
Додатково слухачі отримали доступ до розділу «Практичні матеріали» на сайті http://radnuk.com.ua/. В якому знаходиться приклад тендерної документації (за Законом про публічні закупівлі), приклад антикорупційної програми, документи по кожній процедурі, включаючи протоколи з результатом поіменного голосування членів комітету, реєстри та інші. Методичний посібник «Адміністративна відповідальність за вчинення порушення законодавства про закупівлі» розроблений - начальником відділу моніторингу та перевірок державних закупівель Держфінінспекції в Запорізькій області - Олександром Підмогильним.
Також слухачі отримали текст Закону України «Про публічні закупівлі» з коментарями редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель» та усі нові нормативні документи по Закону про публічні закупівлі, зручні таблиці для легкого проведення процедури відкритих торгів та переговорної процедури відповідно до положень даного нормативно-правового акту.
А також найбільш активний учасник навчання в кінці отримав корисний подарунок від редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель».
Кожний учасник навчання на свою електронну пошту отримав наступну інформацію щодо актуальних питань, які були озвучені на даному заході:
1. Роз’яснення Мінекономрозвитку щодо поняття додаткові кошти – журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 1 (40) за січень 2015 року стор. 43-45;
2. «Змінюємо ціну договору відповідно до пункту 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 27-35;
3. Стосовно проведення допорогових електронних закупівель — журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 6 (57) за червень 2016 року на стор. 23–27;
4. Питання участі в процедурі закупівлі нерезидентів – журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 1 (52) за січень 2016 року на стор. 28-33;
5. Стосовно застосування нецінових критерій - журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 16–21.
Дякуємо всім учасникам навчання за участь, та плідну співпрацю!!!!!
Звертаємо увагу!! Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» презентує новинку - Практичний посібник в сфері публічних закупівель для учасників та замовників по новому Закону "Про публічні закупівлі". Посібник містить закон з коментарями від редакції, постанови, накази, нові форми документів, всі актуальні роз'яснення МЕРТУ з коментарями експертів, листи інформативного характеру, покрокові порядки проведення процедур закупівель, зразок антикорупційної програми та всіх супутніх документів, та безліч корисної інформації. Ціна та замовлення за посиланням: http://radnuk.com.ua/posluga/manual/
Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» пропонує послуги з повного супроводу усіх процедур закупівель, як за Законом «Про здійснення державних закупівель» та і за новим Законом «Про публічні закупівлі» за більш детальною інформацію звертайтеся за номером (044)451-85-71
18– 19 серпня 2016 року редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» провела чергове навчання у місті Львові на тему «Публічні закупівлі України – 2016, проведення закупівель в системі ProZorro».
Експерти редакції продовжують навчати учасників та замовників проводити процедури закупівель та брати участь в них відповідно до Закону про публічні закупівлі. В процесі навчання акцентується увага не лише на самих процедурах, а й також на нюансах, які мають місце при проведенні закупівель.
Першою тематикою заходу були допорогові електронні закупівлі. Не дивлячись на те, що на сьогодні даний вид закупівель є досить обговорюваним та у вільному доступі знаходиться безліч допоміжної інформації стосовно функціонування допорогової електронної системи закупівель як для замовників, так і для учасників, проте на практиці виникає досить багато запитань. Тому, наші лектори висвітлюють дану тематику, демонструючи весь механізм проведення допорогових закупівель на прикладі електронного майданчика «SmartTender.biz».
Майданчик «SmartTender.biz» один із перших отримав 4 рівні попередньої акредитації наказ № 570 від 31 березня 2016 року.
Майданчик «SmartTender.biz»:
Забезпечує відкритість і прозорість процедури без необхідності присутності на торгах;
Ви розширюєте і зможете розвивати свій бізнес не виходячи з офісу;
Завдяки безкоштовній розсилці Ви будете завжди в курсі торгів;
Найкращі умови роботи: зручний, зрозумілий і доступний інтерфейс;
Надає: чесну конкуренцію; вихід на замовників з інших регіонів; можливість брати участь в торгах з будь-якої точки світу, не виходячи зі свого офісу.
У ході навчання детально було розглянуто та проаналізовано:
особливості проведення допорогових закупівель;
основні нововведення Закону «Про публічні закупівлі»;
провадження діяльності тендерним комітетом або уповноваженою особою;
особливості участі та проведення торгів за Законом про публічні закупівлі (відкриті торги, відкриті торги з публікацією на англійській мові та переговорна процедура);
особливості підготовки документів та встановлення вимог за статтею 16 і 17 Закону.
Після виступів лекторів відбулось живе обговорення в інтерактивному режимі всіх питань слухачів навчання. З найактуальніших можна виділити наступні:
1. Продовження дії договору по закупівлі
Якщо договір укладено по закупівлі, а саме допорогову, в такому випадку пролонгація такого договору відбувається відповідно до порядку зазначеного в договорі та Цивільного та Господарського кодексів України.
Якщо договір укладено по закупівлям, очікувана вартість яких перевищує межі статті 2 Закону про публічні закупівлі, в такому разі істотні умови договору змінюються відповідно до частини 4 статті 36 Закону про публічні закупівлі. Строк дії договору відповідно до частини 3 статті 180 Господарського кодексу України є істотною умовою.
Враховуючи вищезазначене, строк дії договору по надпороговим закупівлям змінюється лише відповідно до:
- пункту 4 частини 4 статті 36 Закону - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
- пункту 8 частини 4 статті 36 Закону - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
Частина 5 статті 36 Закону встановлює, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
2. Чи вимагати витяг з ЄДР?
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону про публічні закупівлі замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для отримання підтвердження замовником відповідності тендерної пропозиції пункту 8 частини 1 статті 17 Закону, замовник переглядає інформацію у відкритому Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) за посиланням - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ .
Тобто, на перевірку відповідності тендерної пропозиції вимогам статті 17 Закону про публічні закупівлі замовник не вимагає інформацію з даного реєстру ні від учасника ні від переможця, а переглядає її самостійно.
Але, відповідно до частини 3 статті 22 Закону про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тому замовник може встановити вимогу стосовно надання витягу з ЄДР в складі тендерної пропозиції учасником, але не на виконання норм статті 17 Закону.
3. Стосовно можливості участі нерезидентів
Для початку потрібно знайти нерезидента в довіднику - http://opendata.org.ua Після цього підтвердити їх акредитацію. Якщо в довіднику нерезидент не зареєстрований, надсилаємо запит нерезиденту про надання інформації про реєстрацію і просимо координатора Prozorro додати реєстрацію в загальний довідник.
Нерезидент не може надати інформацію по українському законодавству, а оскільки іноземні і вітчизняні учасники беруть участь на рівних засадах, то замовник має прописувати у ТД однакові вимоги як до резидента, так і для нерезидента. При цьому нерезиденти подаватимуть відповідну інформацію згідно з законодавством країни їх реєстрації. Якщо така інформація тим законодавством не передбачена, нерезиденту доцільно подавати відповідне пояснення, що такий документ або така інформація не передбачена його законодавством. Тому, замовникам для зручності і розуміння підстав наявності/відсутності конкретних документів слід передбачити у ТД таку можливість (лист-пояснення).
Також, необхідно враховувати специфіку документів, які замовники вимагають на підтвердження відповідності пропозиції вимогам документації. Наприклад, довідка щодо відсутності (наявності) судимості від Національної поліції України (МВС) надається також і нерезидентам, але містить вона інформацію лише стосовно злочинів на території України. Враховуючи, це радимо замовникам вимагати відповідну довідку від країни-нерезидента та від українського державного органу.
Детальніше у випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 1 (52) за січень 2016 року на стор. 28-33 (Стаття додається додатково у вкладенні).
4. Стосовно питання оплати особам, що здійснюють діяльність у сфері закупівель
Відповідно до пункту 3.7 Наказу Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 оплата праці уповноваженої особи (осіб) здійснюється на підставі законів та інших нормативно-правових актів України, генеральної, галузевих, регіональних угод, колективних договорів. Розмір заробітної плати уповноваженої особи (осіб) визначається у трудовому договорі (контракті) відповідно до вимог законодавства.
Щодо оплати праці інших осіб, що проводять діяльність у сфері закупівель (члени тендерного комітету, уповноважена особа з числа співробітників замовника) чинне законодавство у сфері закупівель не містить нормативно закріпленого механізму здійснення відповідної оплати. В разі якщо замовник бажає встановити оплату праці даним особам, він керується нормами трудового законодавства та внутрішньої політики.
5. Методика оцінки
Відповідно до частини 1 статті 28 Закону про публічні закупівлі критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Отже, методика оцінки при закупівлі товарів для яких існує постійно діючий ринок - 100 % ціна (наприклад – паливо).
Методика оцінки при закупівлі яка має складний або спеціалізований характер ( наприклад – розробка проекту) складається з ціни (не менше 70 % ) та нецінових критеріїв. Детальніше стосовно застосування нецінових критерій у випуску журналу № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 16–21 (Стаття додатково надається у вкладенні).
З прикладом оформлення методики оцінки Ви маєте змогу ознайомитись скориставшись доступом до розділу «Практичні матеріали».
6. Як укладати прямі договори на допорогові суми?
Відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 2 Закону про публічні закупівлі у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищезазначене, замовник має право або проводити допорогову електрону закупівлю або укладати прямий договір, та в разі, якщо сума договору дорівнює або перевищує 50 000 грн та до відповідних меж Закону, оприлюднювати звіт про укладені договори через електронний майданчик у систему ProZorro. Але якщо замовник не має відомчого наказу закуповувати все через електронну систему.
Як відбуватиметься відбір контрагента для укладення прямого договору на допорогові суми в Законі про публічні закупівлі чіткого механізму не встановлено.
7. Що робити, якщо не відбулась допорогова електронна закупівля?
Якщо замовник проводив допорогову електронну закупівлю та вона не відбулась є декілька варіантів подальших дій.
Перший варіант: замовник укладає на відповідну потребу прямий договір, та у разі якщо сума договору дорівнює або перевищує 50 000 грн та до відповідних меж Закону про публічні закупівлі оприлюднює звіт про укладені договори.
Другий варіант: замовник проводить допорогову електронну закупівлю повторно.
Детальніше з алгоритмом проведення допорогових електронних закупівель Ви можете ознайомитись у випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 6 (57) за червень 2016 року на стор. 23–27.
Додатково слухачі отримали доступ до розділу «Практичні матеріали» на сайті http://radnuk.com.ua/. В якому знаходиться приклад тендерної документації (за Законом про публічні закупівлі), приклад антикорупційної програми, документи по кожній процедурі, включаючи протоколи з результатом поіменного голосування членів комітету, реєстри та інші. Методичний посібник «Адміністративна відповідальність за вчинення порушення законодавства про закупівлі» розроблений - начальником відділу моніторингу та перевірок державних закупівель Держфінінспекції в Запорізькій області - Олександром Підмогильним.
Також слухачі отримали текст Закону України «Про публічні закупівлі» з коментарями редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель» та усі нові нормативні документи по Закону про публічні закупівлі, зручні таблиці для легкого проведення процедури відкритих торгів та переговорної процедури відповідно до положень даного нормативно-правового акту.
А також найбільш активний учасник навчання в кінці отримав корисний подарунок від редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель».
Кожний учасник навчання на свою електронну пошту отримав наступну інформацію щодо актуальних питань, які були озвучені на даному заході:
1. Роз’яснення Мінекономрозвитку щодо поняття додаткові кошти – журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 1 (40) за січень 2015 року стор. 43-45;
2. «Змінюємо ціну договору відповідно до пункту 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 27-35;
3. Стосовно проведення допорогових електронних закупівель — журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 6 (57) за червень 2016 року на стор. 23–27;
4. Питання участі в процедурі закупівлі нерезидентів – журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 1 (52) за січень 2016 року на стор. 28-33;
5. Стосовно застосування нецінових критерій - журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 16–21.
Дякуємо всім учасникам навчання за участь, та плідну співпрацю!!!!!
Звертаємо увагу!! Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» презентує новинку - Практичний посібник в сфері публічних закупівель для учасників та замовників по новому Закону "Про публічні закупівлі". Посібник містить закон з коментарями від редакції, постанови, накази, нові форми документів, всі актуальні роз'яснення МЕРТУ з коментарями експертів, листи інформативного характеру, покрокові порядки проведення процедур закупівель, зразок антикорупційної програми та всіх супутніх документів, та безліч корисної інформації. Ціна та замовлення за посиланням: http://radnuk.com.ua/posluga/manual/
Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» пропонує послуги з повного супроводу усіх процедур закупівель, як за Законом «Про здійснення державних закупівель» та і за новим Законом «Про публічні закупівлі» за більш детальною інформацію звертайтеся за номером (044)451-85-71
Комментариев нет:
Отправить комментарий