Підсумки навчання 1-2 вересня м. Київ на тему «Публічні закупівлі України – 2016, проведення закупівель в системі ProZorro»
1– 2 вересня 2016 року редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» провела чергове навчання у місті Києві на тему «Публічні закупівлі України – 2016, проведення закупівель в системі ProZorro».
Експерти редакції продовжують навчати учасників та замовників проводити процедури закупівель та брати участь в них відповідно до Закону про публічні закупівлі. В процесі навчання акцентується увага не лише на самих процедурах, а й також на нюансах, які мають місце при проведенні закупівель.
Першою тематикою заходу були допорогові електронні закупівлі. Не дивлячись на те, що на сьогодні даний вид закупівель є досить обговорюваним та у вільному доступі знаходиться безліч допоміжної інформації стосовно функціонування допорогової електронної системи закупівель як для замовників, так і для учасників, проте на практиці виникає досить багато запитань. Тому, лектор висвітлила дану тематику, демонструючи весь механізм проведення допорогових закупівель на прикладі електронного майданчика «SmartTender.biz» - одного із перших, який отримав 4 рівні попередньої акредитації відповідно до Наказу № 570 від 31 березня 2016 року. Майданчик «SmartTender.biz» на сьогоднішній день пропонує своєчасні, новаторські рішення для проведення конкурентних закупівельних процедур в електронній формі. Прозорість електронного майданчика означає створення умов, коли процес торгів стає доступним і зрозумілим для всіх учасників. SmartTender.biz не є інструментом тільки лише економії, а покликаний також, визначати справедливу ринкову ціну на товари, роботи і послуги в момент проведення торгів/тендерів. Іншими словами SmartTender.biz - це інструмент по мінімізації корупційних ризиків, який має зручний, зрозумілий і доступний інтерфейс і надає чесну конкуренцію; вихід на замовників з інших регіонів; можливість брати участь в торгах з будь-якої точки світу, не виходячи зі свого офісу.
У ході навчання детально було розглянуто та проаналізовано:
особливості проведення допорогових закупівель;
основні нововведення Закону «Про публічні закупівлі»;
провадження діяльності тендерним комітетом або уповноваженою особою;
особливості участі та проведення торгів за Законом про публічні закупівлі (відкриті торги, відкриті торги з публікацією на англійській мові та переговорна процедура);
особливості підготовки документів та встановлення вимог за статтею 16 і 17 Закону.
Після виступів лекторів відбулось живе обговорення в інтерактивному режимі всіх питань слухачів навчання. З найактуальніших можна виділити наступні:
1. Як знищити документи?
Відповідно до підрозділу 3 розділу V Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі - Правила № 1000/5). На підставі поданих структурними підрозділами переліків (списків) справ, що підлягають знищенню у зв'язку із закінченням строків їх зберігання, та проведеної експертизи цінності документів в архіві установи складають акт про вилучення для знищення документів за формою, наведеною в додатку 15 до цих Правил.
Справи включають в акт про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ (Національного архівного фонду), якщо передбачений для них строк зберігання закінчився до 01 січня року, в якому складено акт. Наприклад, справи з трирічним строком зберігання, закінчені у 2014 році, можуть включати в акт, що буде складений не раніше 01 січня 2018 року, з п'ятирічним строком зберігання — не раніше 01 січня 2020 року (з урахуванням приміток, зазначених у відповідних переліках документів зі строками зберігання). А 2016 року замовник може списати документи з питань закупівель з трирічним строком зберігання, закінчені 2012 року чи раніше за умови, що ці документи вже були предметом ревізії.
У разі внесення до акта про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, первинної фінансової та бухгалтерської документації до нього додають довідку про проведення перевірки органами Державної фіскальної служби з питань дотримання податкового законодавства, а для підконтрольних органам державного фінансового контролю установ — ревізії за сукупними показниками фінансово-господарської діяльності. Довідку підписують керівник установи та бухгалтер. Погоджені (схвалені) акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, затверджує керівник установи, після чого установа має право знищити документи.
Справи, відібрані для знищення, передають організаціям із заготівлі вторинної сировини за накладними, у яких зазначають вагу макулатури, передану для переробки. Дату здачі документів, їхню вагу та номер накладної вказують в актах про вилучення документів для знищення. Якщо в акт про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, включено документи з грифами обмеженого доступу, що застосовують в установі, то ці документи знищують, подрібнюючи до стану, що виключає можливість їх прочитання та відновлення.
Детальніше стосовно знищення документів та зберігання документів учасниками та замовниками у сфері закупівель читайте у наступному випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 9 (60) на стор. 16-23 (кожен слухач отримав статтю на електрону пошту).
2. Формальні помилки
Відповідно до частини 3 статті 2 Закону про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Вищезазначена інформація, вказує на право замовника, а не обов’язок включати механізм формальних помилок до положень тендерної документації.
Звичайно, для того, щоб зменшити ризики відхилення тендерних пропозицій, радимо замовникам включати механізм виправлення формальних помилок до вимог тендерної документації.
Згідно Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-05/43933-07 від 29.12.2015 формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
3. Як перевірити електронну гарантію?
Сторонній програмний комплекс необхідно встановлювати лише для перевірки документа, який підписано Програмним комплексом M.E.Doc. Якщо ви не маєте зазначеного комплексу або доступу до нього з вашого робочого місця, то існує можливість отримати демонстраційну версію програми на сайті розробника (http://www.me-doc.com.ua/pages/demo_medoc_downloads.php), яка має необмежений тестовий період дії та функціонал для перевірки електронно-цифрового підпису через меню «Первинні документи/Довільне підписання».
Наступний програмний комплекс, який використовують фінансові установи, це — ІІТ Користувач ЦСК-1. ЕЦП, які накладені зазначеним комплексом, проходять перевірку на сайті Центрального засвідчувального органу онлайн за посиланням http://czo.gov.ua/verify.
Власний Акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК) має ПАТ КБ «Приватбанк», тому спосіб перевірки визначає самостійно, а саме на сайті за посиланням в тексті гарантії (https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc). Власний АЦСК також має УкрСиббанк на базі технології ІІТ, перевірку документ проходить на сайті Центрального засвідчувального органу.
Тому фактично необхідно лише встановити або мати доступ до ПК M.E.Doc.
Детальніше стосовно спосіб перевірки електронних гарантій замовниками читайте у наступному випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 9 (60) на стор. 26-27 (кожен слухач отримав статтю на електрону пошту).
4. Особливості поштового зв’язку
Відповідно до абзацу 24 пункту 2 Правил надання поштових послуг затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. N 270 «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку» просте поштове відправлення – поштове відправлення, яке приймається для пересилання без видачі розрахункового документа та доставляється/вручається без розписки. Тобто, коли особа просто кидає лист до скриньки.
Відповідно до абзацу 26 пункту 2 Правил надання поштових послуг затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. N 270 «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку» реєстроване поштове відправлення – поштове відправлення, яке приймається для пересилання з видачею розрахункового документа, пересилається з приписуванням до супровідних документів та вручається одержувачу під розписку. Це ситуація, коли особа відправляє листа (не рекомендоване) через касу. В такому разі, особа матиме зазначення, коли і кому вона відправила лист.
Відповідно до абзацу 27 пункту 2 Правил надання поштових послуг затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. N 270 «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку» рекомендоване поштове відправлення – реєстрований лист, поштова картка, бандероль, секограма, дрібний пакет, мішок “M”, які приймаються для пересилання без оцінки відправником вартості його вкладення.
Отже, вище зазначені широко розповсюдженні варіанти відправлення документів поштовим зв’язком. Радимо Вам зберігати документи стосовно підтвердження відправлення, адже в подальшому дані документи можуть слугувати Вашим підтвердженням виконання тих чи інших дій!
5. Забезпечення виконання договору
Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 1 Закону про публічні закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Якщо порівнювати з попередньо діючим законодавством, Закон про публічні закупівлі не встановлює чіткого переліку, що саме може бути забезпеченням виконання договору. Наприклад, в положеннях стосовно забезпечення тендерної пропозиції зазначено чітко, що надається лише у формі гарантії (пункт 8 частини 1 статті 1 Закону про публічні закупівлі)
Якщо замовник бажає застосувати механізм забезпечення виконання договору він повинен в документації про це зазначити та його детально описати (пункт 15 частини 2 статті 22 Закону про публічні закупівлі).
Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору . Тобто, рахується не від очікуваної вартості закупівлі, як у випадку з забезпеченням тендерної пропозиції.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань) (стаття 26 Закону про публічні закупівлі).
Даний вид забезпечення відрізняється й тим, що на нього не накладається електронний цифровий підпис співробітника фінансової установи, як це відбувається при формуванні забезпечення тендерної пропозиції.
Додатково слухачі отримали доступ до розділу «Практичні матеріали» на сайті http://radnuk.com.ua/. В якому знаходиться приклад тендерної документації (за Законом про публічні закупівлі), приклад антикорупційної програми, документи по кожній процедурі, включаючи протоколи з результатом поіменного голосування членів комітету, реєстри та інші. Методичний посібник «Адміністративна відповідальність за вчинення порушення законодавства про закупівлі» розроблений - начальником відділу моніторингу та перевірок державних закупівель Держфінінспекції в Запорізькій області - Олександром Підмогильним.
Також слухачі отримали текст Закону України «Про публічні закупівлі» з коментарями редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель» та усі нові нормативні документи по Закону про публічні закупівлі, зручні таблиці для легкого проведення процедури відкритих торгів та переговорної процедури відповідно до положень даного нормативно-правового акту.
А також найбільш активний учасник навчання в кінці отримав корисний подарунок від редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель».
Кожний учасник навчання на свою електронну пошту отримав наступну інформацію щодо актуальних питань, які були озвучені на даному заході:
1. Роз’яснення Мінекономрозвитку щодо поняття додаткові кошти – журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 1 (40) за січень 2015 року стор. 43-45;
2. «Змінюємо ціну договору відповідно до пункту 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 27-35;
3. Стосовно застосування нецінових критерій - журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 16–21.
4. Інформація стосовно ПДВ.
5. Презентація стосовно оприлюднення лотової закупівлі.
6. Стаття стосовно способу перевірки електронних гарантій замовниками читайте у наступному випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 9 (60) на стор. 26-27.
7. Стаття стосовно знищення документів та зберігання документів учасниками та замовниками у сфері закупівель читайте у наступному випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 9 (60) на стор. 16-23.
Дякуємо всім учасникам навчання за участь, та плідну співпрацю!!!!!
Звертаємо увагу!! Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» презентує новинку - Практичний посібник в сфері публічних закупівель для учасників та замовників по новому Закону "Про публічні закупівлі". Посібник містить закон з коментарями від редакції, постанови, накази, нові форми документів, всі актуальні роз'яснення МЕРТУ з коментарями експертів, листи інформативного характеру, покрокові порядки проведення процедур закупівель, зразок антикорупційної програми та всіх супутніх документів, та безліч корисної інформації. Ціна та замовлення за посиланням: http://radnuk.com.ua/posluga/manual/
Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» пропонує послуги з повного супроводу усіх процедур закупівель, як за Законом «Про здійснення державних закупівель» та і за новим Законом «Про публічні закупівлі» за більш детальною інформацію звертайтеся за номером (044)451-85-71
1– 2 вересня 2016 року редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» провела чергове навчання у місті Києві на тему «Публічні закупівлі України – 2016, проведення закупівель в системі ProZorro».
Експерти редакції продовжують навчати учасників та замовників проводити процедури закупівель та брати участь в них відповідно до Закону про публічні закупівлі. В процесі навчання акцентується увага не лише на самих процедурах, а й також на нюансах, які мають місце при проведенні закупівель.
Першою тематикою заходу були допорогові електронні закупівлі. Не дивлячись на те, що на сьогодні даний вид закупівель є досить обговорюваним та у вільному доступі знаходиться безліч допоміжної інформації стосовно функціонування допорогової електронної системи закупівель як для замовників, так і для учасників, проте на практиці виникає досить багато запитань. Тому, лектор висвітлила дану тематику, демонструючи весь механізм проведення допорогових закупівель на прикладі електронного майданчика «SmartTender.biz» - одного із перших, який отримав 4 рівні попередньої акредитації відповідно до Наказу № 570 від 31 березня 2016 року. Майданчик «SmartTender.biz» на сьогоднішній день пропонує своєчасні, новаторські рішення для проведення конкурентних закупівельних процедур в електронній формі. Прозорість електронного майданчика означає створення умов, коли процес торгів стає доступним і зрозумілим для всіх учасників. SmartTender.biz не є інструментом тільки лише економії, а покликаний також, визначати справедливу ринкову ціну на товари, роботи і послуги в момент проведення торгів/тендерів. Іншими словами SmartTender.biz - це інструмент по мінімізації корупційних ризиків, який має зручний, зрозумілий і доступний інтерфейс і надає чесну конкуренцію; вихід на замовників з інших регіонів; можливість брати участь в торгах з будь-якої точки світу, не виходячи зі свого офісу.
У ході навчання детально було розглянуто та проаналізовано:
особливості проведення допорогових закупівель;
основні нововведення Закону «Про публічні закупівлі»;
провадження діяльності тендерним комітетом або уповноваженою особою;
особливості участі та проведення торгів за Законом про публічні закупівлі (відкриті торги, відкриті торги з публікацією на англійській мові та переговорна процедура);
особливості підготовки документів та встановлення вимог за статтею 16 і 17 Закону.
Після виступів лекторів відбулось живе обговорення в інтерактивному режимі всіх питань слухачів навчання. З найактуальніших можна виділити наступні:
1. Як знищити документи?
Відповідно до підрозділу 3 розділу V Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі - Правила № 1000/5). На підставі поданих структурними підрозділами переліків (списків) справ, що підлягають знищенню у зв'язку із закінченням строків їх зберігання, та проведеної експертизи цінності документів в архіві установи складають акт про вилучення для знищення документів за формою, наведеною в додатку 15 до цих Правил.
Справи включають в акт про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ (Національного архівного фонду), якщо передбачений для них строк зберігання закінчився до 01 січня року, в якому складено акт. Наприклад, справи з трирічним строком зберігання, закінчені у 2014 році, можуть включати в акт, що буде складений не раніше 01 січня 2018 року, з п'ятирічним строком зберігання — не раніше 01 січня 2020 року (з урахуванням приміток, зазначених у відповідних переліках документів зі строками зберігання). А 2016 року замовник може списати документи з питань закупівель з трирічним строком зберігання, закінчені 2012 року чи раніше за умови, що ці документи вже були предметом ревізії.
У разі внесення до акта про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, первинної фінансової та бухгалтерської документації до нього додають довідку про проведення перевірки органами Державної фіскальної служби з питань дотримання податкового законодавства, а для підконтрольних органам державного фінансового контролю установ — ревізії за сукупними показниками фінансово-господарської діяльності. Довідку підписують керівник установи та бухгалтер. Погоджені (схвалені) акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, затверджує керівник установи, після чого установа має право знищити документи.
Справи, відібрані для знищення, передають організаціям із заготівлі вторинної сировини за накладними, у яких зазначають вагу макулатури, передану для переробки. Дату здачі документів, їхню вагу та номер накладної вказують в актах про вилучення документів для знищення. Якщо в акт про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, включено документи з грифами обмеженого доступу, що застосовують в установі, то ці документи знищують, подрібнюючи до стану, що виключає можливість їх прочитання та відновлення.
Детальніше стосовно знищення документів та зберігання документів учасниками та замовниками у сфері закупівель читайте у наступному випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 9 (60) на стор. 16-23 (кожен слухач отримав статтю на електрону пошту).
2. Формальні помилки
Відповідно до частини 3 статті 2 Закону про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Вищезазначена інформація, вказує на право замовника, а не обов’язок включати механізм формальних помилок до положень тендерної документації.
Звичайно, для того, щоб зменшити ризики відхилення тендерних пропозицій, радимо замовникам включати механізм виправлення формальних помилок до вимог тендерної документації.
Згідно Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-05/43933-07 від 29.12.2015 формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
3. Як перевірити електронну гарантію?
Сторонній програмний комплекс необхідно встановлювати лише для перевірки документа, який підписано Програмним комплексом M.E.Doc. Якщо ви не маєте зазначеного комплексу або доступу до нього з вашого робочого місця, то існує можливість отримати демонстраційну версію програми на сайті розробника (http://www.me-doc.com.ua/pages/demo_medoc_downloads.php), яка має необмежений тестовий період дії та функціонал для перевірки електронно-цифрового підпису через меню «Первинні документи/Довільне підписання».
Наступний програмний комплекс, який використовують фінансові установи, це — ІІТ Користувач ЦСК-1. ЕЦП, які накладені зазначеним комплексом, проходять перевірку на сайті Центрального засвідчувального органу онлайн за посиланням http://czo.gov.ua/verify.
Власний Акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК) має ПАТ КБ «Приватбанк», тому спосіб перевірки визначає самостійно, а саме на сайті за посиланням в тексті гарантії (https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc). Власний АЦСК також має УкрСиббанк на базі технології ІІТ, перевірку документ проходить на сайті Центрального засвідчувального органу.
Тому фактично необхідно лише встановити або мати доступ до ПК M.E.Doc.
Детальніше стосовно спосіб перевірки електронних гарантій замовниками читайте у наступному випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 9 (60) на стор. 26-27 (кожен слухач отримав статтю на електрону пошту).
4. Особливості поштового зв’язку
Відповідно до абзацу 24 пункту 2 Правил надання поштових послуг затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. N 270 «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку» просте поштове відправлення – поштове відправлення, яке приймається для пересилання без видачі розрахункового документа та доставляється/вручається без розписки. Тобто, коли особа просто кидає лист до скриньки.
Відповідно до абзацу 26 пункту 2 Правил надання поштових послуг затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. N 270 «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку» реєстроване поштове відправлення – поштове відправлення, яке приймається для пересилання з видачею розрахункового документа, пересилається з приписуванням до супровідних документів та вручається одержувачу під розписку. Це ситуація, коли особа відправляє листа (не рекомендоване) через касу. В такому разі, особа матиме зазначення, коли і кому вона відправила лист.
Відповідно до абзацу 27 пункту 2 Правил надання поштових послуг затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. N 270 «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку» рекомендоване поштове відправлення – реєстрований лист, поштова картка, бандероль, секограма, дрібний пакет, мішок “M”, які приймаються для пересилання без оцінки відправником вартості його вкладення.
Отже, вище зазначені широко розповсюдженні варіанти відправлення документів поштовим зв’язком. Радимо Вам зберігати документи стосовно підтвердження відправлення, адже в подальшому дані документи можуть слугувати Вашим підтвердженням виконання тих чи інших дій!
5. Забезпечення виконання договору
Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 1 Закону про публічні закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Якщо порівнювати з попередньо діючим законодавством, Закон про публічні закупівлі не встановлює чіткого переліку, що саме може бути забезпеченням виконання договору. Наприклад, в положеннях стосовно забезпечення тендерної пропозиції зазначено чітко, що надається лише у формі гарантії (пункт 8 частини 1 статті 1 Закону про публічні закупівлі)
Якщо замовник бажає застосувати механізм забезпечення виконання договору він повинен в документації про це зазначити та його детально описати (пункт 15 частини 2 статті 22 Закону про публічні закупівлі).
Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору . Тобто, рахується не від очікуваної вартості закупівлі, як у випадку з забезпеченням тендерної пропозиції.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань) (стаття 26 Закону про публічні закупівлі).
Даний вид забезпечення відрізняється й тим, що на нього не накладається електронний цифровий підпис співробітника фінансової установи, як це відбувається при формуванні забезпечення тендерної пропозиції.
Додатково слухачі отримали доступ до розділу «Практичні матеріали» на сайті http://radnuk.com.ua/. В якому знаходиться приклад тендерної документації (за Законом про публічні закупівлі), приклад антикорупційної програми, документи по кожній процедурі, включаючи протоколи з результатом поіменного голосування членів комітету, реєстри та інші. Методичний посібник «Адміністративна відповідальність за вчинення порушення законодавства про закупівлі» розроблений - начальником відділу моніторингу та перевірок державних закупівель Держфінінспекції в Запорізькій області - Олександром Підмогильним.
Також слухачі отримали текст Закону України «Про публічні закупівлі» з коментарями редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель» та усі нові нормативні документи по Закону про публічні закупівлі, зручні таблиці для легкого проведення процедури відкритих торгів та переговорної процедури відповідно до положень даного нормативно-правового акту.
А також найбільш активний учасник навчання в кінці отримав корисний подарунок від редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель».
Кожний учасник навчання на свою електронну пошту отримав наступну інформацію щодо актуальних питань, які були озвучені на даному заході:
1. Роз’яснення Мінекономрозвитку щодо поняття додаткові кошти – журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 1 (40) за січень 2015 року стор. 43-45;
2. «Змінюємо ціну договору відповідно до пункту 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 27-35;
3. Стосовно застосування нецінових критерій - журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 16–21.
4. Інформація стосовно ПДВ.
5. Презентація стосовно оприлюднення лотової закупівлі.
6. Стаття стосовно способу перевірки електронних гарантій замовниками читайте у наступному випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 9 (60) на стор. 26-27.
7. Стаття стосовно знищення документів та зберігання документів учасниками та замовниками у сфері закупівель читайте у наступному випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 9 (60) на стор. 16-23.
Дякуємо всім учасникам навчання за участь, та плідну співпрацю!!!!!
Звертаємо увагу!! Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» презентує новинку - Практичний посібник в сфері публічних закупівель для учасників та замовників по новому Закону "Про публічні закупівлі". Посібник містить закон з коментарями від редакції, постанови, накази, нові форми документів, всі актуальні роз'яснення МЕРТУ з коментарями експертів, листи інформативного характеру, покрокові порядки проведення процедур закупівель, зразок антикорупційної програми та всіх супутніх документів, та безліч корисної інформації. Ціна та замовлення за посиланням: http://radnuk.com.ua/posluga/manual/
Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» пропонує послуги з повного супроводу усіх процедур закупівель, як за Законом «Про здійснення державних закупівель» та і за новим Законом «Про публічні закупівлі» за більш детальною інформацію звертайтеся за номером (044)451-85-71
Комментариев нет:
Отправить комментарий