Підсумки навчання 10-11листопада 2016 року м. Київ на тему «Публічні закупівлі України – 2016, проведення закупівель в системі ProZorro».
10-11 листопада 2016 року редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» провела чергове навчання у місті Києві на тему «Публічні закупівлі України – 2016, проведення закупівель в системі ProZorro».
Закон України «Про публічні закупівлі» діє вже кілька місяців але його виконання викликає у замовників та учасників чимало запитань та роздумів. Суперечливі норми та неврегульованість значної кількості питань заважають ефективності використання системи електронних закупівель ProZorro, що позначається на ефективності організації здійснення закупівель, довіри учасників і, в кінцевому, на економії коштів учасників процедур закупівель.
На допомогу в розв’язанні питань, що виникають в процесі закупівель, і направлене наше навчання.
В перший день навчання було розглянуто допорогові електронні закупівлі. Лектор висвітлила дану тематику, демонструючи весь механізм проведення допорогових закупівель на прикладі електронного майданчика «SmartTender.biz» - одного із перших, який отримав 4 рівні попередньої акредитації відповідно до Наказу № 570 від 31 березня 2016 року.
Майданчик «SmartTender.biz» на сьогоднішній день пропонує своєчасні, новаторські рішення для проведення конкурентних закупівельних процедур в електронній формі. Прозорість електронного майданчика означає створення умов, коли процес торгів стає доступним і зрозумілим для всіх учасників. SmartTender.biz не є інструментом тільки лише економії, а покликаний також, визначати справедливу ринкову ціну на товари, роботи і послуги в момент проведення торгів/тендерів. Іншими словами SmartTender.biz - це інструмент по мінімізації корупційних ризиків, який має зручний, зрозумілий і доступний інтерфейс і надає чесну конкуренцію; вихід на замовників з інших регіонів; можливість брати участь в торгах з будь-якої точки світу, не виходячи зі свого офісу.
У ході навчання детально було розглянуто та проаналізовано:
особливості створення тендерного комітету, призначення уповноваженої особи та відповідального по допороговим закупівлям;
визначення предмета закупівлі;
планування закупівель;
особливості проведення допорогових закупівель;
основні нововведення Закону «Про публічні закупівлі»;
особливості участі та проведення торгів за Законом про публічні закупівлі (відкриті торги, відкриті торги з публікацією на англійській мові та переговорна процедура);
особливості підготовки документів та встановлення вимог за статтею 16 і 17 Закону;
питання щодо укладення і виконання договору, та внесення змін до нього;
порядок оскарження процедур закупівлі.
Після виступів лекторів відбулось живе обговорення в інтерактивному режимі всіх питань слухачів навчання. З найактуальніших можна виділити наступні:
1. Щодо проведення філіями допорогових і надпорогових закупівель
Згідно Закону про публічні закупівлі, замовником є юридична особа, від імені якої можуть здійснювати певні функції відповідні відокремлені підрозділи. Серед функцій, що можуть бути передані відокремленому підрозділу (тендерному комітету або уповноваженій особі відокремленого підрозділу), можуть бути і функції по проведенню закупівель як для свого підрозділу так і для юридичної особи в цілому. Разом з тим слід враховувати вимоги частини сьомої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до яких замовник не має право ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Таким чином замовник може делегувати функції відокремленому підрозділу по проведенню закупівлі для юридичної особи в цілому, як по надпороговим так і допороговим закупівлям. Також відокремленим підрозділам може бути передано функції закупівель для даного відокремленого підрозділу. В цих випадках річний план і додаток до річного плану рекомендуємо затвердити юридичною особою, після чого розподілити закупівлі між відокремленими підрозділами, які повинні бути зареєстровані на одному з електронних майданчиків. Відокремлені підрозділи повинні здійснити оприлюднення тих закупівель, які їм передані. У випадку, якщо вартість предмета закупівлі по юридичній особі в цілому, є надпороговою, можливо розподілити її між відокремленими підрозділами, і, навіть у випадку, коли очікувана вартість закупівлі у відокремленому підрозділі буде меншою вартості надпорогової закупівлі, то відокремлений підрозділ повинен провести відкриті торги.
Також слід звернути увагу на те, що при затвердженні додатку до річного плану закупівель, вартість предмета допорогової закупівлі може дорівнювати або перевищувати 50 тис. грн.. В цьому випадку, при передачі на закупівлю відокремленим підрозділам, вартість закупівлі по підрозділам може становити менше 50 тис. грн. Проте, з метою виконання Закону про публічні закупівлі, в даному випадку, незалежно від суми укладеного договору, кожному відокремленому підрозділу слід оприлюднювати звіт про укладені договори.
Додатково інформація щодо даного питання надається у вкладенні (Лист інформативного характеру Мінекономрозвитку від 30.09.2016 № 3302-06/31458-07 детальніше Журнал № 11 (62) за листопад 2016 року на стор. 42– 44)
2. Чи необхідно враховувати вартість закупівель здійснених згідно Закону України «Про здійснення публічних закупівель» при проведенні закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі»?
З введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі» втратив чинність Закон України «Про здійснення державних закупівель». Відповідно до Закону про публічні закупівлі створюється тендерний комітет або визначається уповноважена особа, які повинні затвердити новий річний план закупівель відповідно до форми затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490. Таким чином, зважаючи на те, що діє новий Закон, створено тендерний комітет і затверджується новий річний план в якому замовник повинен відобразити закупівлі, які повинні бути проведені тендерним комітетом, а не комітетом з конкурсних торгів, вартість закупівель здійснених згідно Закону України «Про здійснення державних закупівель» не враховується при здійсненні закупівель згідно Закону про публічні закупівлі.
Додатково інформація щодо даного питання надається у вкладенні (Лист інформативного характеру Мінекономрозвитку від 29.04.2016 № 3302-06/12875-06 детальніше Журнал № 6 (57) за червень 2016 року на стор. 42– 44
3. Чи буде вважатися порушенням принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», проведення допорогових закупівель без застосування електронної системи закупівель.
Законом України «Про публічні закупівлі» регулюється порядок проведення закупівель вартість яких перевищує межі визначені частиною 1 статті 2 Закону. При проведенні допорогової закупівлі замовник самостійно визначає, яким чином будуть проводитись закупівлі: з використанням електронної системи закупівель або без її застосування.
При здійсненні допорогової закупівлі без використання електронної системи замовник самостійно визначає механізм проведення даної закупівлі. Це може бути проведення комерційного редукціону шляхом проведення торгів серед учасників як за безпосередньої участі представників контрагентів так і за допомогою телефонного (селекторного) або іншого зв’язку. Також може бути проведено укладення прямого договору з одним з постачальників/виконавцем робіт/надавачем послуг на основі проведених переговорів або шляхом порівняння комерційних пропозицій різних учасників.
І хоча не дотримання принципів, визначених статтею 3 Закону про публічні закупівлі, не буде порушенням, про те ми рекомендуємо враховувати їх при здійсненні будь-яких закупівель.
Додатково інформація щодо даного питання надається у вкладенні (Лист інформативного характеру Мінекономрозвитку від 30.09.2016 № 3302-06/31458-07 детальніше Журнал № 11 (62) за листопад 2016 року на стор. 45– 47).
4. Чи необхідно оприлюднювати звіт про укладені договори якщо укладається додаткова угода на суму 10 000 грн., до договору, сума якого становила 60 000 грн.
Законом України «Про публічні закупівлі» не врегульовано даного питання. Укладення додаткової угоди повинно здійснюватись відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України.
5. Чи необхідно оприлюднювати звіт про укладені договори, якщо укладається додаткова угода на суму 60 000 грн. згідно додаткового фінансування виділеного після 1.08.2016 року, до договору, укладеного на виконання Закону України «Про здійснення державних закупівель» сума якого становить 100 000 грн.
Розгляд даного питання необхідно проводити виходячи з можливості внесення змін до даного договору та з врахуванням того, що договір укладено відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» в редакції від 10 квітня 2014 року, коли застосування Закону відбувалося за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування ПДВ) товарів та послуг дорівнювала або перевищувала 100 тис. грн., а для робіт – 1 млн. грн..
Якщо укладення договору здійснювалось на виконання зазначеного Закону, то при внесенні змін до договору (а укладення додаткової угоди на збільшення вартості і є внесенням змін) слід керуватись статтею 40 Закону про здійснення державних закупівель. Враховуючи вимоги статті 40 Закону необхідно зазначити про неможливість укладення додаткової угоди на 60 тис. грн.. згідно додаткового фінансування після 01.08.2016 року.
В цьому випадку слід виходити з того, що з 01.04.2016 року для центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, а з 01.08.2016 року – для інших замовників, введено в дію Закон України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з введенням в дію нового закону ви повинні створити тендерний комітет, який повинен розробити і затвердити новий річний план закупівель/додаток до річного плану закупівель. В додатку до річного плану закупівель необхідно відобразити предмет закупівлі на 60 тис. грн. і провести відповідну закупівлю (з використанням електронної системи закупівель або без іі використання) з подальшим укладенням нового договору.
Додатково інформація щодо даного питання надається у вкладенні (Лист інформативного характеру Мінекономрозвитку від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 детальніше Журнал № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38 – 42
6. ДКР, НДВКР, НДР – робота чи послуга відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Під час здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт, предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822.
Визначення предмету закупівлі здійснюється відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454.
Додатково слухачі отримали доступ до розділу «Практичні матеріали» на сайті http://radnuk.com.ua/. В якому знаходиться приклад тендерної документації (за Законом про публічні закупівлі), приклад антикорупційної програми, документи по кожній процедурі, включаючи протоколи з результатом поіменного голосування членів комітету, реєстри та інші.
Також слухачі отримали текст Закону України «Про публічні закупівлі» з коментарями редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель» та усі нові нормативні документи по Закону про публічні закупівлі, зручні таблиці для легкого проведення процедури відкритих торгів та переговорної процедури відповідно до положень даного нормативно-правового акту.
А також найбільш активні учасники навчання в кінці отримали корисні подарунки від редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель».
Кожний учасник навчання на свою електронну пошту отримав наступну інформацію щодо актуальних питань, які були озвучені на даному заході:
1. Новий лист МЕРТУ щодо здійснення закупівель філіями та участі філій у процедурах закупівель Журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 11 (62) за листопад 2016 року стор. 42– 44.
2. Мінекономрозвитку надало деталізоване роз’яснення щодо визначення замовників Журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 6 (57) за червень 2016 року стор. 42– 44.
3. МЕРТУ надало роз’яснення щодо здійснення закупівель відповідно до тимчасового і постійного кошторисів та щодо здійснення закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі Журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 10 (61) за жовтень 2016 року стор. 38 – 42
4. Стаття «Мінекономрозвитку надало роз’яснення щодо здійснення допорогових закупівель» Журнал № 11 (62) за листопад 2016 року на стор. 45-47.
5. «Змінюємо ціну договору відповідно до пункту 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 27-35;
6. Стаття «Проведення закупівель на наступний рік» Журнал № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 24-27.
7. Інформаційний лист Мінекономрозвитку «Щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівлі» від 27.10.2016 №3302-06/34323-06.
8. Інформаційний лист Мінекономрозвитку «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 №3302-06/34307-06.
9. Договір закупівлі товарів (зразок).
Дякуємо всім учасникам навчання за участь, та плідну співпрацю!!!!!
Звертаємо увагу!! Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» презентує новинку - Практичний посібник в сфері публічних закупівель для учасників та замовників по новому Закону "Про публічні закупівлі". Посібник містить закон з коментарями від редакції, постанови, накази, нові форми документів, всі актуальні роз'яснення МЕРТУ з коментарями експертів, листи інформативного характеру, покрокові порядки проведення процедур закупівель, зразок антикорупційної програми та всіх супутніх документів, та безліч корисної інформації. Ціна та замовлення за посиланням: http://radnuk.com.ua/posluga/manual/
Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» пропонує послуги з повного супроводу усіх процедур закупівель, за новим Законом «Про публічні закупівлі» За більш детальною інформацію звертайтеся за номером (044)451-85-71.
#радник #тендер #prozorro #торги #навчання #публічні_закупівлі
10-11 листопада 2016 року редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» провела чергове навчання у місті Києві на тему «Публічні закупівлі України – 2016, проведення закупівель в системі ProZorro».
Закон України «Про публічні закупівлі» діє вже кілька місяців але його виконання викликає у замовників та учасників чимало запитань та роздумів. Суперечливі норми та неврегульованість значної кількості питань заважають ефективності використання системи електронних закупівель ProZorro, що позначається на ефективності організації здійснення закупівель, довіри учасників і, в кінцевому, на економії коштів учасників процедур закупівель.
На допомогу в розв’язанні питань, що виникають в процесі закупівель, і направлене наше навчання.
В перший день навчання було розглянуто допорогові електронні закупівлі. Лектор висвітлила дану тематику, демонструючи весь механізм проведення допорогових закупівель на прикладі електронного майданчика «SmartTender.biz» - одного із перших, який отримав 4 рівні попередньої акредитації відповідно до Наказу № 570 від 31 березня 2016 року.
Майданчик «SmartTender.biz» на сьогоднішній день пропонує своєчасні, новаторські рішення для проведення конкурентних закупівельних процедур в електронній формі. Прозорість електронного майданчика означає створення умов, коли процес торгів стає доступним і зрозумілим для всіх учасників. SmartTender.biz не є інструментом тільки лише економії, а покликаний також, визначати справедливу ринкову ціну на товари, роботи і послуги в момент проведення торгів/тендерів. Іншими словами SmartTender.biz - це інструмент по мінімізації корупційних ризиків, який має зручний, зрозумілий і доступний інтерфейс і надає чесну конкуренцію; вихід на замовників з інших регіонів; можливість брати участь в торгах з будь-якої точки світу, не виходячи зі свого офісу.
У ході навчання детально було розглянуто та проаналізовано:
особливості створення тендерного комітету, призначення уповноваженої особи та відповідального по допороговим закупівлям;
визначення предмета закупівлі;
планування закупівель;
особливості проведення допорогових закупівель;
основні нововведення Закону «Про публічні закупівлі»;
особливості участі та проведення торгів за Законом про публічні закупівлі (відкриті торги, відкриті торги з публікацією на англійській мові та переговорна процедура);
особливості підготовки документів та встановлення вимог за статтею 16 і 17 Закону;
питання щодо укладення і виконання договору, та внесення змін до нього;
порядок оскарження процедур закупівлі.
Після виступів лекторів відбулось живе обговорення в інтерактивному режимі всіх питань слухачів навчання. З найактуальніших можна виділити наступні:
1. Щодо проведення філіями допорогових і надпорогових закупівель
Згідно Закону про публічні закупівлі, замовником є юридична особа, від імені якої можуть здійснювати певні функції відповідні відокремлені підрозділи. Серед функцій, що можуть бути передані відокремленому підрозділу (тендерному комітету або уповноваженій особі відокремленого підрозділу), можуть бути і функції по проведенню закупівель як для свого підрозділу так і для юридичної особи в цілому. Разом з тим слід враховувати вимоги частини сьомої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до яких замовник не має право ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Таким чином замовник може делегувати функції відокремленому підрозділу по проведенню закупівлі для юридичної особи в цілому, як по надпороговим так і допороговим закупівлям. Також відокремленим підрозділам може бути передано функції закупівель для даного відокремленого підрозділу. В цих випадках річний план і додаток до річного плану рекомендуємо затвердити юридичною особою, після чого розподілити закупівлі між відокремленими підрозділами, які повинні бути зареєстровані на одному з електронних майданчиків. Відокремлені підрозділи повинні здійснити оприлюднення тих закупівель, які їм передані. У випадку, якщо вартість предмета закупівлі по юридичній особі в цілому, є надпороговою, можливо розподілити її між відокремленими підрозділами, і, навіть у випадку, коли очікувана вартість закупівлі у відокремленому підрозділі буде меншою вартості надпорогової закупівлі, то відокремлений підрозділ повинен провести відкриті торги.
Також слід звернути увагу на те, що при затвердженні додатку до річного плану закупівель, вартість предмета допорогової закупівлі може дорівнювати або перевищувати 50 тис. грн.. В цьому випадку, при передачі на закупівлю відокремленим підрозділам, вартість закупівлі по підрозділам може становити менше 50 тис. грн. Проте, з метою виконання Закону про публічні закупівлі, в даному випадку, незалежно від суми укладеного договору, кожному відокремленому підрозділу слід оприлюднювати звіт про укладені договори.
Додатково інформація щодо даного питання надається у вкладенні (Лист інформативного характеру Мінекономрозвитку від 30.09.2016 № 3302-06/31458-07 детальніше Журнал № 11 (62) за листопад 2016 року на стор. 42– 44)
2. Чи необхідно враховувати вартість закупівель здійснених згідно Закону України «Про здійснення публічних закупівель» при проведенні закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі»?
З введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі» втратив чинність Закон України «Про здійснення державних закупівель». Відповідно до Закону про публічні закупівлі створюється тендерний комітет або визначається уповноважена особа, які повинні затвердити новий річний план закупівель відповідно до форми затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490. Таким чином, зважаючи на те, що діє новий Закон, створено тендерний комітет і затверджується новий річний план в якому замовник повинен відобразити закупівлі, які повинні бути проведені тендерним комітетом, а не комітетом з конкурсних торгів, вартість закупівель здійснених згідно Закону України «Про здійснення державних закупівель» не враховується при здійсненні закупівель згідно Закону про публічні закупівлі.
Додатково інформація щодо даного питання надається у вкладенні (Лист інформативного характеру Мінекономрозвитку від 29.04.2016 № 3302-06/12875-06 детальніше Журнал № 6 (57) за червень 2016 року на стор. 42– 44
3. Чи буде вважатися порушенням принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», проведення допорогових закупівель без застосування електронної системи закупівель.
Законом України «Про публічні закупівлі» регулюється порядок проведення закупівель вартість яких перевищує межі визначені частиною 1 статті 2 Закону. При проведенні допорогової закупівлі замовник самостійно визначає, яким чином будуть проводитись закупівлі: з використанням електронної системи закупівель або без її застосування.
При здійсненні допорогової закупівлі без використання електронної системи замовник самостійно визначає механізм проведення даної закупівлі. Це може бути проведення комерційного редукціону шляхом проведення торгів серед учасників як за безпосередньої участі представників контрагентів так і за допомогою телефонного (селекторного) або іншого зв’язку. Також може бути проведено укладення прямого договору з одним з постачальників/виконавцем робіт/надавачем послуг на основі проведених переговорів або шляхом порівняння комерційних пропозицій різних учасників.
І хоча не дотримання принципів, визначених статтею 3 Закону про публічні закупівлі, не буде порушенням, про те ми рекомендуємо враховувати їх при здійсненні будь-яких закупівель.
Додатково інформація щодо даного питання надається у вкладенні (Лист інформативного характеру Мінекономрозвитку від 30.09.2016 № 3302-06/31458-07 детальніше Журнал № 11 (62) за листопад 2016 року на стор. 45– 47).
4. Чи необхідно оприлюднювати звіт про укладені договори якщо укладається додаткова угода на суму 10 000 грн., до договору, сума якого становила 60 000 грн.
Законом України «Про публічні закупівлі» не врегульовано даного питання. Укладення додаткової угоди повинно здійснюватись відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України.
5. Чи необхідно оприлюднювати звіт про укладені договори, якщо укладається додаткова угода на суму 60 000 грн. згідно додаткового фінансування виділеного після 1.08.2016 року, до договору, укладеного на виконання Закону України «Про здійснення державних закупівель» сума якого становить 100 000 грн.
Розгляд даного питання необхідно проводити виходячи з можливості внесення змін до даного договору та з врахуванням того, що договір укладено відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» в редакції від 10 квітня 2014 року, коли застосування Закону відбувалося за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування ПДВ) товарів та послуг дорівнювала або перевищувала 100 тис. грн., а для робіт – 1 млн. грн..
Якщо укладення договору здійснювалось на виконання зазначеного Закону, то при внесенні змін до договору (а укладення додаткової угоди на збільшення вартості і є внесенням змін) слід керуватись статтею 40 Закону про здійснення державних закупівель. Враховуючи вимоги статті 40 Закону необхідно зазначити про неможливість укладення додаткової угоди на 60 тис. грн.. згідно додаткового фінансування після 01.08.2016 року.
В цьому випадку слід виходити з того, що з 01.04.2016 року для центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, а з 01.08.2016 року – для інших замовників, введено в дію Закон України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з введенням в дію нового закону ви повинні створити тендерний комітет, який повинен розробити і затвердити новий річний план закупівель/додаток до річного плану закупівель. В додатку до річного плану закупівель необхідно відобразити предмет закупівлі на 60 тис. грн. і провести відповідну закупівлю (з використанням електронної системи закупівель або без іі використання) з подальшим укладенням нового договору.
Додатково інформація щодо даного питання надається у вкладенні (Лист інформативного характеру Мінекономрозвитку від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 детальніше Журнал № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38 – 42
6. ДКР, НДВКР, НДР – робота чи послуга відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Під час здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт, предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822.
Визначення предмету закупівлі здійснюється відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454.
Додатково слухачі отримали доступ до розділу «Практичні матеріали» на сайті http://radnuk.com.ua/. В якому знаходиться приклад тендерної документації (за Законом про публічні закупівлі), приклад антикорупційної програми, документи по кожній процедурі, включаючи протоколи з результатом поіменного голосування членів комітету, реєстри та інші.
Також слухачі отримали текст Закону України «Про публічні закупівлі» з коментарями редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель» та усі нові нормативні документи по Закону про публічні закупівлі, зручні таблиці для легкого проведення процедури відкритих торгів та переговорної процедури відповідно до положень даного нормативно-правового акту.
А також найбільш активні учасники навчання в кінці отримали корисні подарунки від редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель».
Кожний учасник навчання на свою електронну пошту отримав наступну інформацію щодо актуальних питань, які були озвучені на даному заході:
1. Новий лист МЕРТУ щодо здійснення закупівель філіями та участі філій у процедурах закупівель Журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 11 (62) за листопад 2016 року стор. 42– 44.
2. Мінекономрозвитку надало деталізоване роз’яснення щодо визначення замовників Журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 6 (57) за червень 2016 року стор. 42– 44.
3. МЕРТУ надало роз’яснення щодо здійснення закупівель відповідно до тимчасового і постійного кошторисів та щодо здійснення закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі Журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 10 (61) за жовтень 2016 року стор. 38 – 42
4. Стаття «Мінекономрозвитку надало роз’яснення щодо здійснення допорогових закупівель» Журнал № 11 (62) за листопад 2016 року на стор. 45-47.
5. «Змінюємо ціну договору відповідно до пункту 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - журнал «Радник в сфері державних закупівель» № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 27-35;
6. Стаття «Проведення закупівель на наступний рік» Журнал № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 24-27.
7. Інформаційний лист Мінекономрозвитку «Щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівлі» від 27.10.2016 №3302-06/34323-06.
8. Інформаційний лист Мінекономрозвитку «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 №3302-06/34307-06.
9. Договір закупівлі товарів (зразок).
Дякуємо всім учасникам навчання за участь, та плідну співпрацю!!!!!
Звертаємо увагу!! Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» презентує новинку - Практичний посібник в сфері публічних закупівель для учасників та замовників по новому Закону "Про публічні закупівлі". Посібник містить закон з коментарями від редакції, постанови, накази, нові форми документів, всі актуальні роз'яснення МЕРТУ з коментарями експертів, листи інформативного характеру, покрокові порядки проведення процедур закупівель, зразок антикорупційної програми та всіх супутніх документів, та безліч корисної інформації. Ціна та замовлення за посиланням: http://radnuk.com.ua/posluga/manual/
Редакція Журналу «Радник в сфері державних закупівель» пропонує послуги з повного супроводу усіх процедур закупівель, за новим Законом «Про публічні закупівлі» За більш детальною інформацію звертайтеся за номером (044)451-85-71.
#радник #тендер #prozorro #торги #навчання #публічні_закупівлі
Комментариев нет:
Отправить комментарий