Уряд затвердив порядок подання електронних документів для отримання ліцензій.
Кабінет Міністрів України своєю постановою від 24 травня 2017 року № 363 затвердив Порядок подання органу ліцензування документів в електронній формі та визнав такою, що втратила чинність постанову КМУ від 23 серпня 2016 р. № 561 «Про затвердження Порядку подання документів в електронному вигляді до органу ліцензування та видачі ним документів в електронному вигляді за допомогою телекомунікаційних засобів зв’язку».
За повідомленнями Урядового порталу, документом уточнюються та актуалізуються вимоги до порядку подання документів до органу ліцензування та опрацювання таких документів органом ліцензування.
Електронні документи подаються до органу ліцензування через Єдиний державний портал адміністративних послуг. Документи, які існують тільки в паперовій формі, до заяви додаються у форматі PDF із електронним цифровим підписом. При цьому інформаційні системи органів ліцензування повинні відповідати вимогам законодавства щодо захисту інформації.
У разі подання електронних документів документи на паперових носіях не подаються.
Уповноважена особа органу ліцензування перевіряє надходження електронних документів не рідше двох разів на день (у першій та другій половині робочого дня).
Під час надходження електронні документи реєструються в системі органу ліцензування, про що автоматично інформується ліцензіат через персональний кабінет на порталі адмінпослуг.
Про прийняте рішення ліцензіату повідомляється знову ж таки через персональний кабінет на порталі, а також рішення оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу ліцензування.
Електронні документи зберігаються відповідно до Законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності» і «Про електронні документи та електронний документообіг».
Детальніше за посиланням http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=250015634
#радник
Кабінет Міністрів України своєю постановою від 24 травня 2017 року № 363 затвердив Порядок подання органу ліцензування документів в електронній формі та визнав такою, що втратила чинність постанову КМУ від 23 серпня 2016 р. № 561 «Про затвердження Порядку подання документів в електронному вигляді до органу ліцензування та видачі ним документів в електронному вигляді за допомогою телекомунікаційних засобів зв’язку».
За повідомленнями Урядового порталу, документом уточнюються та актуалізуються вимоги до порядку подання документів до органу ліцензування та опрацювання таких документів органом ліцензування.
Електронні документи подаються до органу ліцензування через Єдиний державний портал адміністративних послуг. Документи, які існують тільки в паперовій формі, до заяви додаються у форматі PDF із електронним цифровим підписом. При цьому інформаційні системи органів ліцензування повинні відповідати вимогам законодавства щодо захисту інформації.
У разі подання електронних документів документи на паперових носіях не подаються.
Уповноважена особа органу ліцензування перевіряє надходження електронних документів не рідше двох разів на день (у першій та другій половині робочого дня).
Під час надходження електронні документи реєструються в системі органу ліцензування, про що автоматично інформується ліцензіат через персональний кабінет на порталі адмінпослуг.
Про прийняте рішення ліцензіату повідомляється знову ж таки через персональний кабінет на порталі, а також рішення оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу ліцензування.
Електронні документи зберігаються відповідно до Законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності» і «Про електронні документи та електронний документообіг».
Детальніше за посиланням http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=250015634
#радник
Комментариев нет:
Отправить комментарий