#Поради_від_Радника
Оплата учасником за подання скарги по лотам в одній процедурі справляється один раз. Частиною 1 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що за подання скарги до органу оскарження справляється плата. Постановою КМУ від 23 березня 2016 р. № 291 «Про встановлення розміру плати за подання скарги» встановлено, що за подання скарги до органу оскарження справляється плата в таких розмірах: 5 тис. гривень - у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг; 15 тис. гривень - у разі оскарження процедури закупівлі робіт.
Звертаємо увагу, що законодавством не передбачено встановлення подвійного (чи більше) розміру оплати за подання скарги при проведенні процедури закупівлі за декількома лотами. Оскарження відбувається по процедурі закупівлі загалом. Виходячи з вищезазначеного радимо не складати дві окремі скарги, оплачуючи кожну, не здійснювати два окремих платежі, не здійснювати зайвих непотрібних витрат, а викласти всі свої обґрунтовані вимоги по оскаржуваних лотах в єдиній скарзі та здійснити одну єдину оплату.
З детальнішою інформацією по даному питанню ви можете ознайомитися у випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» за червень 2017 року.
На майданчику smarttender.biz є дві можливості в учасника: або подати вимогу замовнику, або подати скаргу до АМКУ.
#SmartTender #закупівлі #радник #поради #розумні_закупівлі #CPV
Оплата учасником за подання скарги по лотам в одній процедурі справляється один раз. Частиною 1 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що за подання скарги до органу оскарження справляється плата. Постановою КМУ від 23 березня 2016 р. № 291 «Про встановлення розміру плати за подання скарги» встановлено, що за подання скарги до органу оскарження справляється плата в таких розмірах: 5 тис. гривень - у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг; 15 тис. гривень - у разі оскарження процедури закупівлі робіт.
Звертаємо увагу, що законодавством не передбачено встановлення подвійного (чи більше) розміру оплати за подання скарги при проведенні процедури закупівлі за декількома лотами. Оскарження відбувається по процедурі закупівлі загалом. Виходячи з вищезазначеного радимо не складати дві окремі скарги, оплачуючи кожну, не здійснювати два окремих платежі, не здійснювати зайвих непотрібних витрат, а викласти всі свої обґрунтовані вимоги по оскаржуваних лотах в єдиній скарзі та здійснити одну єдину оплату.
З детальнішою інформацією по даному питанню ви можете ознайомитися у випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» за червень 2017 року.
На майданчику smarttender.biz є дві можливості в учасника: або подати вимогу замовнику, або подати скаргу до АМКУ.
#SmartTender #закупівлі #радник #поради #розумні_закупівлі #CPV
Комментариев нет:
Отправить комментарий